Snapchat – jeg deler mine beste tips i livsmestring

Jeg har nylig begynt å bruke min snapchatkanal til å dele hvilke erfaringer jeg har gjort meg etter at jeg fikk kreft. Livets motgang har for min del bydd på masse lærdom og sunne oppdagelser. Livet mitt har på mange måter blitt bedre. Det eneste som gjenstår nå er å bli kvitt kreften. Og det skal jeg❤️ Men jeg tar en dag av gangen.

Jeg har helt siden barndommen hatt et behov for å bidra, for å hjelpe andre. Det var derfor jeg ble sykepleier. Å stå utenfor arbeidslivet pga sykdom setter identiteten på prøve. Hvem er man nå liksom? Jeg har klart meg ganske godt fordi jeg ser på det å bli frisk fra kreft som min «nye jobb». Men etterhvert har behovet for å føle meg nyttig meldt seg.

Jeg har nå funnet en potensiell måte. Ved å leke livsmestringscoach på snapchatten min😅 Her kan jeg komme med tips og råd når formen min tillater det. Mine erfaringer vil ikke kunne hjelpe alle. Men om jeg kan hjelpe noen til å få bedre livskvalitet, så er jeg fornøyd. Du trenger ikke å være syk for å følge meg. Mye av det jeg snakker om er livet generelt og tips til å leve det så godt som mulig. Lykken skaper man selv. Og lykken ligger ofte i de små ting💕 Du må bare åpne øynene og se skikkelig etter😉

Snapchattkanalen min vil naturligvis også inneholde oppdateringer om min situasjon. Vi snappes😊 Legg til: rebeccavaagene PS. Kjenner du noen som kunne trengt tipsene? Tips dem gjerne om å følge meg😁

#kreft #livsmestring #snapchat #coach #coachwannabe😆 #kreftforeningen #brystkreft

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg